1. Introducere
1.1 Bine ați venit la GAUCI Parquet, furnizor de produse de pardoseală de înaltă calitate. Prin accesarea sau utilizarea site-ului nostru www.gauci.ro (denumit în continuare „Site-ul”, „Site”, „Site-ului”), sunteți de acord să respectați acești Termeni și Condiții (denumiți în continuare „Termeni”). Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni înainte de a utiliza Site-ul nostru. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni, vă rugăm să nu utilizați Site-ul.
1.2 GAUCI Parquet reprezintă societatea LUXURY PARCHET SRL, cu sediul în Sibiu, Str. Stefan Cel Mare 193 C, înregistrată la Registrul Comerțului Sibiu sub nr. J32/915/2005 și Codul Unic de Înregistrare RO17719664 (denumiți în continuare „GAUCI”).
2. Utilizarea Site-ului
2.1 Sunteți de acord să utilizați Site-ul doar în scopuri legale și într-un mod care nu încalcă drepturile, nu restricționează sau nu împiedică utilizarea și bucuria Site-ului de către terți.
2.2 Trebuie să aveți cel puțin 18 ani pentru a utiliza acest Site. Prin utilizarea Site-ului și acceptarea acestor Termeni, declarați și garantați că aveți cel puțin 18 ani.
2.3 Client/Utilizator Abuziv: Reprezintă orice persoană care, prin acțiunile sau comportamentul său, cauzează prejudicii sau perturbări activității magazinului online, a altor utilizatori sau a personalului. Aceste acțiuni pot include, dar nu se limitează la:
- Încălcarea repetată a Termenilor și Condițiilor: Orice utilizator care, în mod repetat, nu respectă regulile stabilite în această secțiune și care nu dă curs avertismentelor sau notificărilor din partea Site-ului.
- Furnizarea de informații false sau incomplete: Utilizatorii care furnizează în mod intenționat date false, incomplete sau înșelătoare în cadrul procesului de înregistrare sau la plasarea comenzilor.
- Folosirea necorespunzătoare a platformei: Realizarea unor comenzi false, fictive sau frauduloase, crearea de conturi multiple cu scopul de a manipula ofertele, reducerile sau alte funcții ale Site-ului.
- Comunicare agresivă sau vulgară: Utilizarea unui limbaj ofensator, agresiv sau neadecvat în relațiile cu personalul magazinului online, fie în scris (prin e-mail sau chat), fie telefonic.
- Returnări excesive sau abuzive: Returnarea produselor în mod repetat, fără motive obiective sau justificare, cu scopul de a abuza de politica de retur.
- Refuzul Clientului in mod repetat de a alege o varianta optima de transport propusă de GAUCI, în cazul achiziționării aceluiași produs, prin plasarea mai multor comenzi distincte, precum și prin achitarea in mod repetat si nejustificat a unei noi taxe de transport, pentru fiecare Comanda in parte plasata pe Site de către același Client.
- Comportament ilegal sau prejudiciabil: Orice comportament care este considerat ilegal, defăimător sau care cauzează pierderi financiare, daune de imagine sau de altă natură magazinului online.
Magazinul își rezervă dreptul de a lua măsuri împotriva clienților/utilizatorilor abuzivi, care pot include, dar nu se limitează la: suspendarea sau ștergerea contului, anularea comenzilor, restricționarea accesului la magazinul online și inițierea de acțiuni legale în funcție de gravitatea faptei.
3. Informații despre Produse și efectuarea comenzii
3.1 Ne străduim să oferim informații exacte și actualizate despre produsele noastre, inclusiv descrieri, prețuri și disponibilitate. Totuși, nu garantăm că descrierile produselor, prețurile sau alte informații pe Site sunt corecte, complete, de încredere, actuale sau fără erori.
3.2 Produsele pot varia ușor față de imaginile afișate pe site sau mostrele primite. Acest lucru este valabil în special pentru produsele din lemn din cauza variațiilor naturale de culoare și sezonalității lemnului. Culoarea reală a unui produs poate să nu corespundă exact cu cea afișată în materialele noastre de marketing, ne rezervăm dreptul de a schimba ambalajul produselor, ceea ce poate duce la diferențe de ambalaj. Toate materialele noastre de marketing, mostrele, desenele sau reclamele sunt produse doar în scopuri ilustrative și au ca unic scop să ofere o idee aproximativă a produselor la care fac referire. Ele nu fac parte din contract și nu au nicio forță contractuală.
3.3 Clasificarea lemnului pe produse. Vă rugăm să țineți cont de următoarele în legătură cu produsele din lemn clasificate:
(a) Clasa Distressed va avea noduri naturale, crăpături și variații de culoare, iar stejarul este, de asemenea, tratat suplimentar pentru a crea un aspect îmbătrânit și uzat. Acest lucru conferă caracter podelei și este perfect pentru zonele foarte folosite ale casei dvs., deoarece orice lovituri și zgârieturi vor contribui la aspectul său.
(b) Clasa Rustic va avea noduri și crăpături, iar plăcile vor prezenta variații de culoare. Nodurile și crăpăturile mai mari pot fi umplute cu o rășină de culoare naturală sau închisă, ceea ce creează un aspect rustic, autentic. Podeaua are un aspect mai puțin uniform, creând o estetică frumoasă și caracteristică, potrivită pentru orice casă.
(c) Clasa Natural va avea noduri și crăpături mici și variații ușoare de culoare în plăci. Podeaua are un aspect uniform, dar și un sentiment natural și rustic, perfect pentru orice locuință.
(d) Clasa Prime nu va avea noduri sau crăpături și va avea variații minime de culoare în plăci. Aceasta oferă podelei un aspect uniform, perfect pentru design-uri moderne și contemporane. Un dezavantaj al acestei clase de stejar este că orice lovituri și zgârieturi pe podea pot fi vizibile.
3.4 Grosime Strat de Uzură - Grosimea stratului de uzură este doar o măsurătoare aproximativă și poate varia de la un eșantion la altul și de la o placă la alta. Mostrele noastre gratuite sunt utilizate exclusiv în scop demonstrativ. Grosimea stratului de uzură ar trebui să se încadreze într-o toleranță de ±0,5 mm față de grosimea specificată pe site-ul nostru și pe ambalaj.
3.5 Oferim mostre gratuite ale produselor noastre pentru clienții potențiali, pentru a vedea produsele în realitate înainte de achiziționare. Mostrele noastre gratuite sunt permise numai în acest scop și nu pentru alte utilizări.
- Pentru a plasa o comandă de mostre gratuite pentru produsele care oferă această opțiune, apăsați pe butonul „Mostră Gratuită”. După ce ați revizuit lista finală de mostre, treceți la pasul Checkout Mostre Gratuite și completați formularul.
Comandarea mostrelor gratuite se poate face doar prin completarea formularului cu datele dvs., a chestionarului și acordul de înscriere pentru a primi informații de marketing și acceptarea termenilor și condițiilor. Înainte de finalizare, numărul dvs. de telefon va fi confirmat prin primirea unui SMS.
- Mostrele gratuite sunt limitate la 4 mostre per client. Dacă doriți să comandați mai mult de 4 mostre gratuite, vă rugăm să ne contactați și vom fi bucuroși să trimitem mostre suplimentare.
- Mostrele gratuite sunt doar un exemplu al produselor noastre, iar plăcile reale pot diferi ușor de mostrele furnizate din cauza variațiilor naturale de culoare în plăci.
- Ne rezervăm dreptul de a monitoriza modul in care sunt comandate mostrele gratuite iar in situația comenzilor plasate in mod abuziv și/sau fraudulos de natură a genera cheltuieli nejustificate GAUCI, societatea își rezerva dreptul de a restricționa/limita și/sau anula în mod direct orice Comanda plasată de către această categorie de client.
3.6 Sunteți responsabil pentru acuratețea măsurătorilor dvs. Comanda dvs. afișează numărul de pachete pe care le-ați achiziționat, iar dvs. sunteți responsabil pentru verificarea acestei cantități. Dacă noi realizăm sau furnizăm produsul pe baza măsurătorilor furnizate de dvs., sunteți responsabil pentru acuratețea acestor măsurători, inclusiv pentru eventualele toleranțe de deșeu. Găsiți informații și sfaturi despre cum să măsurați contactând echipa noastră de vânzări la telefon 037 123 5656 sau prin e-mail la sales@gauci.ro.
3.7 Disponibilitatea unui Produs va fi afișată în Site după cum urmează:
- „în stoc”– Produsul este disponibil în stocul GAUCI;
- „precomandă”– Produsul nu este disponibil în stocul GAUCI și se poate aduce pe baza unei precomenzi. Disponibilitatea va fi verificată și comunicată în cel mai scurt timp posibil de la momentul plasării comenzii;
- „stoc epuizat” – Produsul nu este disponibil în stocul;
3.8 Comenzile plasate de către Client implică parcurgerea și finalizarea următorilor pași:
Adăugarea produselor în coș: Clientul selectează și adaugă în coșul virtual produsele pe care dorește să le cumpere.
Verificarea coșului: După adăugarea produselor, Site-ul afișează prețul total al acestora, inclusiv taxele de livrare, data estimată a livrării și opțiunile de plată disponibile.
Revizuirea și alegerea opțiunilor: Clientul revizuiește coșul și are două opțiuni:
Confirmă comanda: Acceptă oferta, termenul de livrare, prețul produselor și alege metoda de plată dorită.
Renunță la comandă: Poate anula comanda și închide fereastra.
Procesarea comenzii: După confirmare, site-ul va efectua automat următoarele în funcție de metoda de plată aleasă:
Plata cu cardul bancar: Clientul este redirecționat către pagina securizată de plată a procesatorului.
Plata prin ordin de plată: Clientul primește automat un e-mail cu detaliile necesare pentru efectuarea plății.
Plata prin credit online: Clientul primește informațiile necesare pentru aprobarea creditului, fie prin e-mail, fie în platforma partenerului care oferă creditul.
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
In cazul optiunii de plata " Online prin card bancar " veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!
Confirmarea comenzii:
Notificare de înregistrare: Înregistrarea comenzii nu înseamnă și confirmarea acesteia. Clientul va fi notificat de către GAUCI despre înregistrarea comenzii.
Acceptarea comenzii: Comanda este considerată valabilă doar după ce Clientul primește confirmarea oficială din partea GAUCI, în funcție de disponibilitatea produselor în stoc, prețul afișat și eventualele specificații solicitate.
Responsabilitatea datelor: Prin finalizarea comenzii, Clientul confirmă că toate datele furnizate sunt corecte, complete și adevărate la momentul plasării comenzii.
Confirmarea finală: Comenzile sunt confirmate prin trimiterea unui e-mail către Client și prin înregistrarea acestora în contul său de pe site.
Prin finalizarea Comenzii, clientul consimte că GAUCI poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de GAUCI, în orice situație în care este necesara contactarea Clientului.
3.9 Pentru a utiliza serviciile noastre, este necesar să vă autentificați prin intermediul numărului de telefon. Procesul de autentificare se desfășoară în felul următor:
Introducerea Numărului de Telefon: În timpul procesului de autentificare, vi se va cere să introduceți numărul dvs. de telefon mobil în câmpul specificat.
Primirea SMS-ului de Verificare:
După ce ați introdus numărul de telefon, veți primi un SMS care conține un cod unic de verificare.
Asigurați-vă că numărul de telefon introdus este corect și că aveți acces la telefonul respectiv pentru a primi SMS-ul.
Introducerea Codului de Verificare:
Introduceți codul de verificare primit prin SMS în câmpul destinat de pe pagina noastră de autentificare.
Acest cod este valabil pentru o perioadă limitată de timp și trebuie introdus imediat după ce a fost primit.
Finalizarea Autentificării: După ce ați introdus codul corect, veți fi autentificat în contul dvs. și veți putea accesa serviciile oferite.
Acest proces de autentificare prin SMS este implementat pentru a asigura securitatea contului dvs. și pentru a verifica identitatea utilizatorilor noștri. Dacă întâmpinați probleme în timpul procesului de autentificare, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru asistență.
3.10 GAUCI poate anula comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parți față de cealaltă, în afară de restituirea plații efectuate, daca este cazul, sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitenta a cardului clientului, a tranzacției, in cazul plații online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat, in cazul plații online;
- datele furnizate de către client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
- produsul nu se mai afla in stocul GAUCI.
4. Prețuri și Plată
4.1 Toate prețurile afișate pe Site sunt în RON cu TVA inclus și exclud taxele aplicabile, costurile de expediere și manipulare, cu excepția cazului în care se specifică altfel.
4.2 Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor noastre în orice moment, fără notificare prealabilă. Prețul facturat pentru un produs va fi prețul valabil în momentul în care plasați comanda.
4.3 Plata pentru produse trebuie efectuată prin card de credit, card de debit sau transfer bancar, conform specificațiilor de pe Site. Prin trimiterea unei comenzi, ne autorizați să debităm metoda dvs. de plată pentru suma totală a comenzii, inclusiv taxele aplicabile și costurile de expediere.
5. Acceptarea și Anularea Comenzilor
5.1 Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă din orice motiv, inclusiv, dar fără a se limita la disponibilitatea produsului, erori în preț sau informații despre produs sau probleme identificate de sistemul nostru de detectare a fraudei.
5.2 Dacă anulăm comanda dvs. după ce plata a fost procesată, vom emite o rambursare completă către metoda dvs. de plată originală.
6. Expediere și Livrare
6.1 Vom expedia comanda dvs. la adresa furnizată la finalizarea comenzii. Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că adresa de expediere este corectă și completă.
6.2 Timpurile de livrare sunt estimative și nu sunt garantate. Nu suntem responsabili pentru întârzieri cauzate de evenimente care nu sunt sub controlul nostru.
6.3 Dacă dvs. sau o persoană în numele dvs. nu sunteți disponibili la adresa dvs. pentru a primi livrarea sau dacă solicitați o livrare alternativă la o altă dată și produsele sunt deja în tranzit cu curierul nostru, vom încerca să vă contactăm pentru instrucțiuni suplimentare și este posibil să vă taxăm pentru costurile de depozitare. De asemenea, pot apărea costuri suplimentare de livrare, iar toate taxele de re-livrare trebuie plătite înainte de a fi aranjate alte livrări. Dacă, în ciuda eforturilor noastre rezonabile, nu putem să vă contactăm sau să rearanjăm livrarea sau colectarea, este posibil să reziliem contractul.
6.4 Costurile de expediere și manipulare nu sunt rambursabile, cu excepția cazului în care produsul este returnat din cauza unei erori din partea noastră sau a unui produs defect.
7. Returnări și Rambursări
7.1 Acceptăm returnarea produselor nedeschise și neavariate în termen de 30 de zile de la livrare. Pentru informații suplimentare, vizitați pagina noastră dedicată retururilor.
7.2 Dacă produsele dvs. au fost avariate la livrare, trebuie să raportați daunele echipei noastre de Suport Clienți în termen de 14 zile de la data livrării. Orice daune raportate după această perioadă de 14 zile nu vor fi eligibile pentru rambursare sau înlocuire.
7.3 Sunteți responsabil pentru costul de returnare a produsului, cu excepția cazului în care produsul este returnat din cauza unei erori din partea noastră sau a unui produs defect.
7.4 Rambursările vor fi procesate în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului returnat. Rambursările vor fi efectuate pe metoda de plată inițial utilizată la momentul achiziției.
8. Garanție
8.1 Toate produsele noastre de pardoseală beneficiază de garanția producătorului. Pentru detalii complete despre garanție, vă rugăm să vizitați pagina noastră dedicată garanțiilor.
8.2 Garanțiile noastre nu acoperă daunele cauzate de instalarea necorespunzătoare, utilizarea incorectă, neglijența, accidentele sau modificările aduse produsului.
8.3 Garanțiile noastre nu acoperă accesoriile pentru pardoseală.
9. Limitarea Răspunderii
9.1 În măsura maximă permisă de lege, Luxury Parchet SRL nu va fi responsabil pentru niciun fel de daune indirecte, incidentale, speciale, consecvente sau punitive, inclusiv, dar fără a se limita la pierderea profiturilor, veniturilor sau datelor, care decurg din sau în legătură cu utilizarea Site-ului sau achiziționarea oricărui produs.
9.2 În niciun caz răspunderea noastră nu va depăși suma plătită de dvs. pentru produsul care face obiectul reclamației.
10. Politica de Confidențialitate
10.1 Respectăm confidențialitatea dvs. și ne angajăm să protejăm informațiile dvs. personale. Politica noastră de Confidențialitate, disponibilă pe gauci.ro/politica-de-confidentialitate, explică modul în care colectăm, utilizăm și partajăm informațiile dvs.
11. Proprietate Intelectuală
11.1 Tot conținutul de pe Site, inclusiv texte, grafice, logouri, imagini și software, este proprietatea Luxury Parchet SRL sau a licențiatorilor săi și este protejat de legile privind proprietatea intelectuală. Nu puteți utiliza, reproduce sau distribui niciun conținut de pe Site fără consimțământul nostru scris prealabil.
12. Modificări ale Termenilor și Condițiilor
12.1 Ne rezervăm dreptul de a modifica acești Termeni în orice moment, fără notificare prealabilă. Orice modificări vor intra în vigoare imediat după publicarea pe Site. Continuarea utilizării Site-ului după publicarea modificărilor constituie acceptarea Termenilor revizuiți.
13. Legea Aplicabilă
13.1 Acești Termeni sunt în conformitate cu legile din România. Orice dispute care apar din sau în legătură cu acești Termeni se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă, prin transmiterea unei notificări scrise la adresa de email de contact, părțile examinând împreună cauzele și căutându-se soluții acceptabile ambelor părți. În situația în care rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, litigiul va fi soluționat în instanță, in conformitate cu legile romane in vigoare.
14. Informații de Contact
14.1 Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la acești Termeni, vă rugăm să ne contactați la info@gauci.ro sau la numărul 037 123 5656.